torstai 2. helmikuuta 2012

                                                   M-I-N-Ä

Noni, seuraavaks mun pitäs kertoo itestäni tänne :)
No, oon vuonna -95 syntyny tyttö Joensuusta. Ja Kuopiosta. Asun viikot joensuussa, koska opiskelen täällä ja miun vanhemmat asuu Kuopiossa, eli meen siellä käymään lomilla ja viikonloppusinki aika usein. Mun mielestä on kyl vähä rankkaa käydä kouluu täällä asti, ja asuntolaelämä on vielä sitäki rankempaa. Onneks saan oman yksiön ens lukuvuonna, eli ei tarvii täällä asuntolassa kärvistellä enää kovin pitkään! :)
Mulla ei oo kotiin kokoajan ikävä, mut ku tietää et siellä oottaa neljä ihanaa karvapalleroo nii joha tulee ikävä :( tässä ois kuva niistä;

♥♥ ♥♥




Vapaa-ajat mulla viikolla menee yleensä poikaystävän kanssa ja viikonloppusin nään joko kuopion kavereita tai sitten oon vaan perheen kanssa.
Kuuntelen musiikkia tosi paljon, ja se on mulle älyttömän tärkeetä. Eri kappaleisiin liittyy niin ilosia, kuin surullisiakin muistoja.
En osaa kuvailla millanen oon, mutta on sanottu, ja oon kyl samaa mieltä että oon aika vahva, vaikka toisaalta oonki tosi herkkä. Elämässä on ollu vaikka mitä mutkia, välillä tuntuu ettei niistä voi vaan mitenkään päästä yli. Mutta silti tässä ollaan! Ja voin sanoo ihan liiottelematta että mun elämä on nyt aika täydellistä. Mulla on kaikki tärkeet ihmiset ympärillä, ihana poikaystävä, ihana opiskelupaikka, paljon ihania asioita.. jotka täydentää mun elämän.
Mulla on kaikki mitä mä tartteen, multa ei puutu mitään.
Tietenkää koskaan ei voi sanoo että kaikki on täydellistä.. on mullaki asioia jotka muuttaisin, jos vaan voisin.
Ei turhaan sanota, että aika parantaa haavat. Sillä kun ne haavat umpeutuu, jää ehkä arpi, mutta kipua ei enää tunnu. Voi jatkaa eteenpäin. Ehkä edessäpäin oottaa jotakin ihanaa, niinku mulla ootti.
Kaikki tekee virheitä, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Taidan ite kuulua tohon jälkimmäiseen.. mut virheistä oppii, tiiän, että en tee enää samoja virheitä. Virheet voi myös korjata, vaikka tuntuis ettei mitään oo enää tehtävissä, kyllä on.
Se riippuu täysin itestään kuinka kovasti haluu korjata ne.

http://www.youtube.com/watch?v=HGaxHvXgAbE&feature=related :)



♥........


PS, TÄSSÄ MÄ OOOOON:


1 kommentti: